See no evil, speak no evil, hear no evil.

8/09/2017

Przeżyłam kolejny, piąty już Woodstock i wracam do Was z kolejną porcją zdjęć!
Było genialnie, choć brudno, niemniej bawiłam się świetnie. Prawie umarłam w pogo na Amonach, pomykałam po pasażu w tribalowym wdzianku, nieoddychałam w toitojach, piłam najlepszy bimber w życiu i ogólnie była cała masa dobrej zabawy :)

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia pierwszej części zdjęć, zrobionych niedawno z Pauliną Budziak z Fabryki Portretów.
Dodatkowo, na końcu posta znajdziecie filmik, który poczynił Grzegorz z Destiny of Colors, w ramach nagrywania backstage'u. Całość wyszła na prawdę genialnie i za niedługo kolejna część pojawi się na blogu.



Niesamowicie miło wspominam współpracę z Pauliną i Grzegorzem i polecam Wam ich z całego serduszka! 

Polecane

11 komentarze

  1. Przyznam, że sesja się udała, chociaż jest bardzo odważna i delikatna w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To w sumie pierwsza moja taka sesja w bieliźnie, a za niedługo pojawi się coś więcej ^^

      Usuń
  2. Ale mnie dawno u Ciebie nie było, aż wstyd :( A oglądam Twoje zdjęcia namiętnie na instagramie bo je uwiebiam! Fotki z tego wpisu również super, pięknie się prezentuje kolor Twoich włosów na tle tej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję! :* Co do focenia - napisz mi pliz mejla na mickiewicz221@gmail.com to dogadamy :)

      Usuń
  3. Great pictures! Look and poses are top!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/09/tuscany-pisa/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie dawno tutaj nie było :o Przepiękne kolory makijażu oka <3 Czym teraz farbujesz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to zasługa fotografki, która była też moją wizażystką :)
      Cały czas henną, tak samo jak tutaj:
      https://rudaurodowo.blogspot.com/2017/01/sposob-na-idealna-rudosc-porownanie.html

      Usuń
  5. Perfect pics...
    Is beautiful and very sexy...

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!