Pyromagic

8/13/2017

Mam tak dużo zdjęć do publikacji, że nie wiem od czego zacząć, a jeszcze wczoraj wpadła mi kolejna sesja, z której już otrzymałam fotki. Przydałby się jakiś harmonogram czy coś :D 


Niemniej, na świeżo, tuż po wydarzeniu Pyromagic jakie miało miejsce w piątek i sobotę Szczecinie, przedstawiam Wam szybką sesję poczynioną z Pauliną Budziak z Fabryka Portretów. 
To już druga nasza współpraca i jestem pełna podziwu jak dobre efekty udało się uzyskać mimo braku światła *,*



Czy ktoś jeszcze poza mną tak bardzo uwielbia fajerwerki? :D

Polecane

4 komentarze

  1. Każde Twoje zdjęcia uwielbiam, ale ta sesja jest spektakularna :3 A pierwsze zdjęcie najlepsze :3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Uwielbiam ten festiwal, więc tym bardziej się cieszę, że miałam okazję pozować na tle fajerwerków <3

      Usuń
  2. Nice look and stunning pictures!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/09/tuscany-pisa/

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!