FOTOGRAF POSZUKIWANY

7/05/2017



Czy znalazłby się ktoś, w okolicach zachodniopomorskiego, kto byłby zainteresowany poczynieniem ze mną sesji zdjęciowej (TFP)? Ze swojej strony oferuję makijaż, stylizację oraz pomysł, ale wszystko możemy dogadać razem :) 
Jeśli jesteś osobą zainteresowaną zostaw proszę komentarz z mejlem, lub napisz do mnie na adres: mickiewicz221@gmail.com!



P.s:
Moja ostatnia nieobecność na blogu jest spowodowana mocnymi zawirowaniami w życiu prywatnym, ale jestem coraz bliżej wyprostowania pewnych spraw, więc trzymajcie kciuki!

Polecane

4 komentarze

  1. Gdyby nie to, że mam dwie lewe ręcę do portretów czy ogólnie zdjęć z ludźmi to już bym pisała. Ale jestem pewna, że znajdzie się duża ilość fotografów z ciekawym pomysłem i talentem ;) Powodzenia z zawirowaniami, oby się wyprostowały i nie były źródłem stresu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, szkoda.
      Dziękuję bardzo :3

      Usuń
  2. Hej, będę w Świnoujściu na początku września :D A z ogromną chęcią bym Cię przygarnęła przed obiektyw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi pliz mejla na mickiewicz221@gmail.com to dogadamy! :D

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!