Nu-goth vol.2 – gorset z obrazem Beksińskiego

5/12/2017

Zapraszam Was do obejrzenia efektów kolejnej sesji poczynionej w Wiskordzie, w Szczecinie. 
Tym razem pogoda nam dopisała - słoneczny dzień zgrał się z równie „słoneczną” stylizacją i udało mi się nawet AŻ tak, nie zmarznąć J


Gorset został poczyniony przez znakomitą Vermilion Corsets i możecie go również zobaczyć w sesji steampunkowej o tutaj.

Zdjęcia: Brinnan Photography
Modelka i stylizacja: Akasza (ja)
Buty: Altercore
Gorset: Vermilion Corsets
Torebka: Restyle

Polecane

8 komentarze

  1. Very nice pictures ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/05/11/storm-and-rain/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ten z teletubisiowych gorsetów :3
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcia w słońcu najbardziej mi się podobają :) Piękne <3

    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydają mi się najbardziej klimatyczne, dzięki! :)

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!