Lazy Kitty Girl

5/21/2017

Dziś jestem urodzinową księżniczką!
I chciałabym się również podzielić z Wami kocią sesją, którą pod koniec kwietnia, poczyniłyśmy razem z moją bardzo dobrą koleżanką Anią. Jestem absolutnie zakochana w ich efekcie końcowym i mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu :)


Kocie rajstopy są z Aliexpressu, ale o ile nie nosicie rozmiaru 36 i mniej, to odradzam Wam, bo to typowa "chińska" rozmiarówka, na miniaturowych ludzi :D Dobre do zdjęć - pod warunkiem, że się mało ruszacie :')

***
Teraz idę świętować, a już w przyszłym tygodniu możecie się spodziewać prawdziwej petardy - i nie mówię tu o sesji zdjęciowej! 

Polecane

10 komentarze

  1. Very nice kitty outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/05/18/platinium-blogs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sesja :) mi się marzą takie rajstopy, ale z króliczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwwwwwwwwwwwwwwwww, nawet o takich nie pomyślałam, ale pewnie na aliexpresie można je dostać :D
      Dzięki!

      Usuń
  3. Świetne są te 'kocie " rajstopki! niestety jestem trochę za duza na nie ale na Tobie wyglądają fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety trochę też mimo wzrostu siedzącego psa :< Dziękuję!

      Usuń
  4. Nie żeby coś, ale masz zajebiste nogi :D!

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!