Ciasteczkownia na dzień kobiet!

3/08/2017

Ta sesja miała być oryginalnie przeznaczona na walentynki, ale w związku z całą rzeszą innych zdjęć które publikowałam, bo zalegały, słodkie, ciasteczkowe foteły trafiają na bloga właśnie dzisiaj - w dzień kobiet!

Jest bardzo różowo, cukierkowo wręcz rzekłabym i totalnie nie w moim stylu, ale nie mogłam się oprzeć i zdecydowałam się na te zdjęcia. Są zupełnie inne od tego co mogliście zobaczyć wcześniej i sporo się uśmiałam przy ich realizacji. Mam nadzieję, że taka odmiana również przypadnie Wam do gustu :D

Modelka: Akasza (ja)
Zdjęcia i edycja: Brinnan Photography
Choker: Pet Project 

W piątek spodziewajcie się czegoś tribalowego, będą zdjęcia z mojego ostatniego solo i zapowiedź świetnego wydarzenia na którym będę występować już w tę sobotę.
Więc rezerwujcie sobie sobotni wieczór na przyjazd do Szczecina i wyczekujcie piątkowego postu! 


A teraz idę wyleczyć cukrzycę.

Polecane

8 komentarze

  1. Wyglądasz tak uroczo, że mam ochotę Cię schrupać jak babeczkę z pierwszego zdjęcia ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obgryzłam te babeczki już przed zdjęciami, z tej strony gdzie ich na focie nie widać :x

      Usuń
  2. Ten wzrok z trzeciego zdjęcia - mistrzowski. Gdybym była innej orientacji... :D
    Cudowne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhahahahahahah :D
      Dzięki! xD

      Usuń
  3. Świetne! Ty taka kolorowa, tła szare, idealnie to wygląda <3
    Podobają mi się też takie "kocie" okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Dla mnie to stanowczo za duża dawka uroczności ale grunt że dobrze foty wyszły :D

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!