Forest witch

2/27/2017

Miniony weekend trochę rozminął się z moimi oczekiwaniami względem pogody, ale dzięki temu w końcu zatęskniłam za wiosną i odrobiną ciepła. W niedzielę miałam w końcu okazję zrobić kilka zdjęć i nie trząść się jednocześnie z zimna, co było miłą odmianą, bo nie zdarzyło się to jakoś od października. 

Zapraszam Was do obejrzenia krótkiej, leśnej sesji, powstałej przy okazji niedzielnego spaceru. Nakombinowałam się nieco z edycją tych zdjęć, bo zależało mi na tym, żeby kolorystyka utrzymana była w jednym tonie i mam nadzieję, że spodoba się Wam taki klimat. Ja go bardzo uwielbiam i nie mogę się już doczekać kolejnych zdjęć w tym stylu :3

Tak w ogóle to chyba pierwsze zdjęcia na jakich nie mam gorsetu (no, może poza tymi industrialowymi) x)

Aaaa i w tym tygodniu pojawi się jeszcze jedna sesja, tym razem leśnego demona, więc pozostańcie czujni!

Polecane

6 komentarze

  1. Sygin dodała zdjęcie o tej nazwie na funpage. Tez w czarnej sukience w naszyjnikach. Inspiracja.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, nawet tego nie widziałam xd

      Usuń
    2. Myślałam że skopiowalas ja,a tak to okej

      Usuń
    3. Przecież nasze zdjęcia i stylizacje są zupełnie inne ._. To co widzisz na tych zdjęciach to mój codzienny ubiór, a nie specjalna stylizacja.
      Motyw leśnych wiedźm jest obecnie wałkowany chyba wszędzie więc jakoś mnie nie dziwi, że obie z niego skorzystałyśmy.
      Niemniej, dzięki, śmiechłam mocno :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Nie widziałam zdjęć tej drugiej dziewczyny, ale bez przesady xd FOREST WITCH + czarna sukienka, na pewno wiele takich sesji już było. Może zacznij szukać od kogo skopiowała Sygin xd

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!