Wiedźmowa stylizacja, tunele i księzycowa biżuteria.

5/30/2016

Ostatnio odchodzę trochę od steampunkowych klimatów na co dzień, zastępując je stylizacjami, które wpadają w nieco wiedźmowy klimat. W związku z tym, że dość źle znoszę upały w mieście, w wakacje przestawiam się na luźne koszulki i warstwy które można zawsze dostosować do temperatury otoczenia.
Dziś mam dla Was nowe zdjęcia w zupełnie innym stylu niż poprzednio i mam nadzieję, że również przypadnie Wam on do gustu :)
Zdjęcia wykonane i edytowane przez moją genialną koleżankę Anetę Muszkiewicz (Brinnan).

Nastał ten moment kiedy moda alternatywna wkracza do życia codziennego i w tym roku triumf wiodą staniki z ozdobnymi paskami. Swój wykonałam sama, za namową lubego, żeby nie kupować gotowców. Była to bardzo dobra decyzja i mam dzięki temu idealnie dopasowaną ozdobę, a nawet dwie. Same materiały kosztowały mnie 16zł i niebawem na pewno skusze się na więcej i postaram się również uszyć coś z ciekawym motywem na plecach do tribalowych występów.
Biżuteria w postaci niebieskiego księżyca w pełni (doskonale wykonany!) oraz czarnego kwarcu, pochodzi od La Venda Art. Swoją drogą, polecam Wam jej stronę bo robi na prawdę śliczne rzeczy.
 
Zamówiłam też opal i noc kairu ze strony Skydance i jestem bardzo mile zaskoczona jakością wykonania jak i wyglądem tej biżuterii. Każdy naszyjnik był zapakowany w elegancką saszetkę. Na zdjęciach jest niestety niewidoczny.

Kapelusz to esencja mojej kobiecości - czyli chwilowa zachcianka, którą od zakupu miałam na sobie może 2 razy. Nie jest to jednak spowodowane  lenistwem tylko wiatrem który za każdym razem kiedy mam ochotę na ten dodatek, skutecznie utrudnia mi życie. Mimo to, jest idealnie dopasowany do mojej głowy i bardzo mi się podoba, dorwałam go w H&Mie.

 
Idealne obcasy na koturnie, dość długo wyczekiwane i otrzymane jako prezent od lubego, któremu dzień w dzień o nich trajkotałam.
Są idealne, bardzo stabilne ale trzeba je rozchodzić. Dostępne o (tu) ,a w tym poście możecie przeczytać moją recenzję o modelu na całym koturnie. Niebawem pojawi się też recenzja tego modelu.

Postanowiłam również poeksperymentować trochę z modyfikacjami ciała i zdecydowałam się zrobić jeden, mały tunel w prawym uchu. Planuję dojść do 6-7mm i mimo że tunele nigdy mi się nie podobały, to po zobaczeniu tej biżuterii totalnie zmieniłam zdanie.
Dlatego też moje rozpychacze już czekają na swoją misję i mam nadzieję, że za pół roku będę mogła się cieszyć nowym rodzajem biżuterii.


 
 ***
 
Jak Wam się podoba taki styl?
Macie jakieś sprawdzone metody na przetrwanie upałów?

Polecane

30 komentarze

  1. Extra masz tę bluzkę - mam na myśli te czarne paski na dekolcie. Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To nie jest element bluzki tylko DYI paski ozdobne do stanika :)

      Usuń
  2. Uwielbiam biżuterię od La Venda Art! Nie dość, że wygląda przepięknie, to na dodatek jest solidnie wykonana! ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, wykonanie księżyca jest pierwsza klasa :)

      Usuń
  3. A ja nie lubię, kiedy ktoś reklamuje się na moim blogu bez pozwolenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że zostawienie opinii o Twoim poście i zaproszenie do zobaczenia innej stylizacji nie jest reklamą. Jeśli przeszkadza Ci podlinkowanie adresu, to rozumiem. Zwyczajnie smutno mi, że widzę kolejnego bloga który zamienia się w baner reklamowy tych samych sklepów.

      Usuń
  4. Ślicznie Ci w takim stylizacyjnym wydaniu :) Mówiłam już, że uwielbiam Twoje włosy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mierzyłam ten kapelusz, ale ostatecznie zdecydowałam się na bardzo podobny model tyle, że z większym rondem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mierzylam i nie mogłam się zdecydować który wybrać, ale w końcu przekonała mnie nizsza cena i to że będę go rzadko nosić. Ten z większym rondem był przepiekny, jak z filmu <3

      Usuń
  6. Genialnie wyglądasz, super foty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja koleżanka robi świetne zdjęcia :)

    W życiu miałam sporo kolczyków, ale tunelom mówię nie - chociaż niektóre z nich są ciekawie zrobione. Nie zrobiłabym tunelu tylko po to, żeby móc nosić biżuterię, która mi wpadła w oko :D jest mnóstwo interesująco zrobionych kolczyków, do których nie trzeba sobie robić dużej dziury w uchu. A właśnie ta dziura mnie odpycha. Teraz jest to modne, za kilka lat przestanie, a ucho zostanie zniekształcone. BTW kiedyś miałam okazję widzieć jak dzieciaki, w sklepie budowlanym, zapięły koledze kłódkę na tunelu, a pracownik był bezradny, bo nie miał kluczy do kłódek. Skończyło się na to, że przyniósł piłę i uwalniał dzieciaka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :3

      7mm to nie jest duża dziura. Przy tunelu do 10mm ucho jest w stanie się znowu zrosnąć do tych 1-2mm, ale wiadomo że wszystko zależy od ciała. Niektórym się zrośnie i większy tunel, niektórym nie. Pierwsze słyszę żeby tunele były modne, wydawało mi się właśnie, że to coś skrajnie niemodnego :D
      Historia niezła ale zadziała tylko przy dużych rozmiarach :D

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, choć nie kocham się za mocno z czernią. Szczególnie zauroczyła mnie biżuteria, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, czerń uwielbiam :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Bardziej niż na biżuterii skupiłam się na twoich włosach,ten kolor, jeju one są śliczne!
    Jesteś naprawdę fotogeniczna!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham taką biżuterię, kocham czerń <3 Świetna stylizacja :)I podziwiam, że sama wykonałaś paseczki do stanika :O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      To całkiem proste a ile przy tym dziergania :D

      Usuń
  11. Uwielbiam Twoje stylizacje! W tym przypadku sama bym się tak ubrała. W kapeluszu świetnie wyglądasz! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :3

      Usuń
  12. Piękny masz ten kapelusz, noś go częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko w tej stylizacji mi się podoba, to na 100% mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Weszłam na Twojego bloga wczoraj przypadkiem. Jesteś piękna i masz piękne stylizacje. Co prawda nie mój styl ( chociaż w czasie nastoletnim miałam taki okres ) ale... rewelacja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję, bardzo mi miło to czytać! :3

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz na pierwszym zdjęciu *.*
    Stylizacja bardzo mi się podoba :) Wyszłabym tak chętnie z domu ;)

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!