The Florist

8/01/2017

Właśnie zaczynam drugi tydzień ulopu i udało mi się ogarnąć wszystkie fotki z tej serii, do wrzucenia na bloga.
Przy zdjęciach trochę umarło nam ISO, ale i tak podoba mi się efekt jaki udało się uzyskać - kwiatowa stylizacja w połączeniu z moją mimiką dała bardzo mejlancholijne zdjęcia, mimo, że podczas ich robienia byłam kulką szczęścia :D

W kolejce do wrzucenia mam jeszcze kilka na prawdę dobrych sesji, ale to dopiero w przyszłym tygodniu, bo teraz będę nadciągać na najpiękniejszy festiwal świata, więęęęc

Z kim się widzę na Woodsocku?  

*poznacie mnie po rudych dredach i wydziaranej nodze :D



Łapcie też mały backstage, żeby nie było, że zawszem taka smutna, a zaraz lecę na kolejne zdjęcia, bo będę focić sandałki dla Altercore! <3

Model and stylization: Akasza
Photo: Anna Ela Wybieralska
Jewelry: MYosotis
Nylons: GretaStore 

Polecane

4 komentarze

  1. Great dress and pictures!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/07/30/holidays-in-tuscany-the-apartment/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!