Witchy inspiration mix vol1.

4/17/2017

Na moim komputerze, cloudowym dysku i w telefonie zapisuję całkiem sporo inspirujących obrazów. Postanowiłam, że fajnie będzie się nimi podzielić, dlatego dziś przygotowałam dla Was woreczek inspiracji, które wynalazłam w czeluściach internetu. Znajdziecie tu trochę biżuterii, kamieni i wiedźmowego stuffu, który robi mi dobrze w zmysł estetyczny. 
Autorzy zdjęć: Anna Colien, MYosotis, Argenta Mistica, La Venda Art, Astathre, Hexyl Noir, Revena. 




Polecane

8 komentarze

  1. Super zdjęcia. Od dłuższego czasu marzy mi się wisior z labradorytem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten fioletowy labradoryt od MYosotis i jest fenomenalny, kocham go całym serduszkiem <3

      Usuń
    2. Chciałabym zielonkawy. A ze zdjęć polecam Laure Macabresku ;)

      Usuń
    3. Jest świetna :) I wszystkie te zdjęcie robi w ciemni, analogami, bez fotoszopów :D Czy masz instagram?:D

      Usuń
    4. Łooooo, czad! :) Tak, mam - Akasza221, jak się uda to za niedługo dodam też gadżet na bloga :>

      Usuń
  2. Świetne inspiracje, gdzie Ty takie cuda znajdujesz? Mnie ostatnio pinterest i tumblr zawodzą - wszystko pastel lub minimalism.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Znajduję głównie na fejsbuku, mam polubionych chyba z milion takich klimatycznych stron :D Jak sobie wyszukasz autorów na FB to znajdziesz podobne zdjęcia :)

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!