TOST 2 - Tribal Open Stage Time!

3/10/2017

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na wydarzenie organizowane przez mój zespół taneczny – Medeinę, na TOST’a!

Większość z Was już pewnie wie, po śledzeniu mojego bloga lub fanpejdża, że temat tańca jest mi bardzo bliski. Opisywałam to już szczegółowo tutaj i tutaj, więc jeśli nie wiecie, czym jest Tribal Fusion, zapraszam serdecznie do powyższych wpisów.


Czym jest TOST? 
To skrót od Tribal Open Stage Time, czyli my organizujemy czas i miejsce, a Wy możecie wystąpić lub przyjść i podziwiać wspaniałe tancerki! 
Wydarzenie będzie miało miejsce w tę sobotę (11/03), w Szczecinie i rozpocznie się o godzinie 20: 00 w Free Blues Club’ie. 
Dodatkowo, imprezie towarzyszyć będzie zbiórka charytatywna, bo my tu o tostach, a gdzieś tam jakiś mały ktoś siedzi głodny... Tak być nie może!

W ramach zaostrzenia apetytu, przygotowałam dla Was zestawienie zdjęć z występów na szczecińskiej Gali LoveSong Oriental Show, która odbyła się 18-tego lutego, w Dąbiu. Wyniosłam z niej bardzo pozytywne wspomnienia, bo warunki były naprawdę świetne, a następnego dnia odbywały się warsztaty z izolacji, z Dominiką Suchecką, która jest moją największą, taneczną inspiracją <3


Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani, to wiedzcie, że będę miała tam solo i pokażę coś, czego szczecińska scena jeszcze nie widziała, – czyli tribal fusion do muzyki Testamentu. Poza tym, gwarantuję moc atrakcji i Medeinowe tańce do muzyki Percivala, więc to kolejne powody, dla których warto z nami być!

To jak? Mogę liczyć na Waszą obecność? 

Polecane

3 komentarze

  1. Gdybyśmy miały bliżej to byśmy wpadły :(
    Można gdzieś obejrzeć jakieś nagrania Twojego występu?:)

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!