TOST 2 - relacja z występów

3/28/2017

Zapraszam Was na relację z występów z ostatniego TOST'a! 
Jeśli nie wiecie o czym mówię polecam zapoznać się z tym wpisem, a dziś chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami, krótkimi filmikami i małym podsumowaniem tego wydarzenia.

Na samym wstępie mogę stwierdzić, że było wspaniale. Serio, to była jedna z najlepszych imprez na jakich przyszło mi brać udział. Wspaniałe tancerki i atmosfera, zbiórka charytatywna na zwierzaki oraz możliwość występowania w bardzo dobrych warunkach, zrobiły mi ten wieczór.
Miałam okazję występować 3 razy, dwukrotnie z grupą i raz solo. Póki co mam nagrany tylko kawałek solo, w dość słabej jakości ale za niedługo powinnam otrzymać profesjonalne filmy więc na pewno się nimi tu podzielę!

Póki co zapraszam do podziwiania zdjęć, a na samym dole znajdziecie krótkie filmiki o których wspomniałam wyżej :)


video


Następny TOST odbędzie się 17 czerwca, więc rezerwujcie ten wieczór i wbijajcie do Szczecina! 

Polecane

6 komentarze

  1. Nie miałam pojęcia, że takie wydarzenia są u nas w mieście :) Zapiszę datę w kalendarzu i jak w mordorze nie przydzielą mi dyżuru to może w końcu wyrwę się z mordoru i wpadnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, działamy z dziewczynami z Medeiny jakoś od dwóch lat z tribalowymi eventami więc zapraszam! :)

      Usuń
  2. Twoja talia jest idealna! Ja jestem kołkiem ciosana (to znaczy prawie prosta, wcięcie w talii minimalne), a Ty masz przepiękną figurę! Cudownie wyglądasz. I bardzo to wszystko klimatyczne, ja się nie znam (tańczyć nie umiem i nie lubię, a ubolewam nad tym bardzo), ale wygląda to fantastycznie, i, co najważniejsze, wyglądasz, jakbyś czerpała z tego ogromną frajdę!
    Pozdrawiam,
    Sissi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo :3
      To prawda, taniec sprawia mi ogromną radość, dlatego mam nadzieję, że też przekonasz się do nauki :)

      Usuń
  3. Niestety nie wyświetlił mi się filmik, ale po zdjęciach - wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Filmik jest dodany przez bloggera więc zakładam, że może nie działać, ale już taki właściwy film z występu będzie za niedługo :)

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!