Rozdanie z Sudio Sweden!

3/26/2017


Tak jak zapowiadałam w tym poście, mam dla Was konkurs w ramach współpracy z firmą Sudio Sweden. Do wygrania są aż trzy marmurkowe obudowy na telefon! 

Żeby wziąć udział w rozdaniu, należy:
- skomnetować ten post
- polubić oraz skomentować post o losowaniu na moim fanpage'u: KLIK
- polubić fanpage mój (Akasza) oraz Sudio Sweden (Sudio) <- ten wymóg jest opcjonalny, ale będzie mi miło, gdy go spełnicie :)


Wyniki losowania zostaną opublikowane 1-szego kwietnia na FB na moim fanpage'u i tam też skontaktuję się z trzema osobami, które wygrają obudowę :)
Powodzenia! 



Polecane

0 komentarze

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!