Bezprzewodowe słuchawki od Sudio Sweden, kod rabatowy i zapowiedź rozdania!

3/20/2017

Muzyka jest dla mnie bardzo ważna. To dzięki niej odnalazłam swój styl i mam pomysły na nowe choreografie tribalowe.  W skrócie - nie wyobrażam sobie bez niej swojego życia. Dlatego zawsze, gdy gdzieś wychodzę mam przy sobie słuchawki - z dźwiękiem i w wygodnych butach mogę przemierzać kilometry.


Z okazji ostatniego dnia kobiet, firma Vasa BLÅ - Sudio Sweden postanowiła zrobić mi prezent, w postaci bezprzewodowych słuchawek. Nigdy nie byłam fanką tego typu urządzeń, zdawały mi się wręcz zbędnym gadżetem, ale stwierdziłam, że z chęcią zobaczę, dlaczego bezprzewodówki stały się ostatnio takim hitem.  
Mój model to Vasa BLÅ - Rose Gold Black.

Paczka przyszła do mnie bardzo szybko i była dobrze zapakowana. Pudełko jest matowe, ma na sobie błyszczący nadruk słuchawek, a zamykane jest na magnes.
W zestawie dostajemy:
- instrukcję obsługi i gwarancję
- skórzane etui
- 4 pary zamiennych nakładek w różnych rozmiarach
- metalowy klips
- kabel do ładowarki (na jednym ładowaniu słuchawki wytrzymują około 8h)


Połączenie słuchawek z telefonem jest bardzo proste. Jedyne, co trzeba zrobić, to przytrzymać guzik „play” i być w odległości do 10 metrów od smartfona z włączonym bluetoothem.
Jednak, kiedy robimy to za pierwszym razem, urządzenia należy sparować z poziomu telefonu. Robimy to wchodząc w telefonie w ustawienia bluetooth, wyszukujemy słuchawki w dostępnych urządzeniach i parujemy je ze smartfonem. W tym miejscu instrukcja łapie ode mnie mały minus, bo o parowaniu nie ma w niej ani słowa, więc musiałam sama to wykombinować.

Przejdźmy jednak do kwestii najważniejszych, czyli jakości dźwięku i wygody.
Co do tego pierwszego – jestem w ciężkim szoku, że słuchawki douszne mogą grać tak dobrze. Ostatnimi czasy zasłuchuję się w dyskografii Wardruny, której mnogość instrumentów doskonale słychać na tym modelu, a dzięki możliwości dobrania wkładek jesteśmy w stanie zupełnie odciąć się od świata. Dźwięk jest naprawdę wspaniały i nieporównywalny do wcześniejszych słuchawek jakie miałam.


Nie zdawałam sobie też sprawy ile oznacza dla zakręconego człowieka brak kabla, póki nie przyszło mi po raz pierwszy zdjąć z siebie płaszcza, szalika i torby i zrobiłam to tak po prostu. Zwykle około minuty musiałam walczyć z kablem, który zawijał się w ubrania i pasek od torebki i szlag jasny mnie trafiał codziennie rano, kiedy musiałam się z tego wyplątać.

Teraz ten problem kompletnie zniknął. Nic mi się nie plącze, nie ogranicza mnie długość kabla, nie muszę uważać żeby go przypadkiem nie pociągnąć.  Wystarczy, że przerzucę sobie krótki kabel łączący obie słuchawki, na kark i jest idealnie. Do tego dochodzi jeszcze jakość muzyki i jestem w niebie.

Tym bardziej przydatne jest to, kiedy mam ochotę przećwiczyć jakąś taneczną choreografię lub technikę, w pomieszczeniu gdzie są inne osoby. Obecnie mogę po prostu włożyć sobie w uszy słuchawki i….to tyle. Wystarczy, że telefon będzie leżał gdzieś niedaleko.


Zalety:
+ Kontakt ze sklepem jest błyskawiczny, przesyłka również.
+ Jakość dźwięku jest na bardzo wysokim poziomie. Warto zwrócić tu uwagę, że bardzo dobrze podkreślone są tu basy, więc jeśli jesteście mocnych brzmień, tak jak ja, to powinniście być zadowoleni.
+ Brak kabla! Przez wygodę jaką on daje, nie planuję wracać do przewodowych modeli.
+ Cały zestaw prezentuje się niezwykle elegancko, mamy do wyboru 4 kolory słuchawek.
+ Guma z której wykonany jest kabel łączący słuchawki jest dość solidna i wystarczająco szeroka (niestety już po tygodniu użytkowania czarnego modelu pojawił się na niej biały nalot).

Wady:
- Brak kompletnej ładowarki (w zestawie jest tylko kabel USB). Z jednej strony słuchawki bez problemu można ładować od komputera, ale z drugiej, w zestawie za tę cenę powinien znajdować się komplet.
- Zaślepka do podłączenia kabla USB jest wykonana z bardzo miękkiej gumy i niestety dość często sama się odgina. 

Reasumując - jeśli szukacie dobrych bezprzewodówek i bardzo ważna jest dla Was jakość dźwięku to zdecydowanie mogę polecić Wam bezprzewodowe słuchawki od Sudio
Zachwyciły mnie wygodą użytkowania i bardzo dobrym basem. 

Dodatkowo, mam dla Was jeszcze zniżkę 15% na wszystkie produkty zakupione przez stronę: www.sudiosweden.com/pl. Wystarczy użyć kodu

"rudaurodowo15"

***

Ale to nie wszystko, bo już pod koniec tygodnia, zarówno na blogu jak i na moim fan page'u (Akasza) pojawi się post z rozdaniem, gdzie będzie można wygrać 3 produkty tej firmy! Zapraszam więc do obserwowania tych dwóch kanałów, żeby nic Was nie ominęło :)




Polecane

8 komentarze

  1. Mam i świetną jakość dają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję sił w rozdaniu :D Chociaż takich gadżetów mało używam, bo łatwo można uszkodzić słuch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie słuchasz jakoś mega głośno i często to nic złego się nie powinno stać, choć to też zależy od organizmu :)

      Usuń
  3. Marzą mi się takie ♥

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!