Gothic dreams vol2

2/10/2017

Czas na drugą i ostatnią część zdjęć z przepięknej gotyckiej sesji, która miała miejsce pod koniec 2016 roku.

Szczerze mówiąc, kiedy wystartowałam z fan page'm na Facebook'u miałam dość spore obawy o  to, że braknie mi zdjęć do wrzucania. Teraz okazuje się że jest zupełnie odwrotnie, a w kolejce mam jeszcze 4 sesje (w tym jedną z listopada T.T) do opublikowania na blogu i dość dużo zdjęć na stronę :D Dlatego żeby w końcu wygrzebać się z ciągle zalegających zdjęć i wrócić też do tematyki urodowo-włosowej, możecie spodziewać się teraz większej ich ilości. Postaram się publikować jedną sesję na tydzień, póki nie wyczerpią mi się zasoby, bo muszę z tym zrobić jakiś porządek i nie kitrać ich tylko dla siebie :D

Tymczasem zapraszam do podziwiania efektów chyba najpiękniejszej sesji w jakiej brałam udział!

Photos and editing: Foto-Zdroje Szczecin
Jewelry: MageStudio
Models: Akasza(me) & IamMania 

Polecane

6 komentarze

  1. Przepiękne są te zdjęcia! :o <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :D I dziękuję hahah :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Ja to się chyba wybiorę do tego Szczecina szybciej niż myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjeżdżaj i zróbmy razem jakieś zdjęcia! <3

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!