American pin-up girl!

2/14/2017

 Dziś walentynki! I z tej okazji znowuż mam dla Was coś zupełnie nowego :)
Tym razem przeniesiemy się do Ameryki lat 50tych, ponieważ w ramach dnia zakochanych zdecydowałam się na dwie ubersłodkie sesje w klimatach pin-up (drugą wrzucę niedługo). Chciałabym za jakiś czas zrobić w końcu pin-up "pełną gębą" więc jeśli ta sesja Wam się spodoba, dajcie znać czy chcielibyście zobaczyć mnie jeszcze w podobnym wydaniu ;) 

Dzięki uprzejmości Pizzy King miałam możliwość wykonania paru ujęć w fantastycznie wystylizowanym lokalu.
A po sesji czekała Nas pizza, którą szczerze mogę Wam polecić - zwłaszcza wegetariańską, bo jest pyszna!

 musiałam xd
Modelka i stylizacja: Akasza
Zdjęcia i edycja: Brinnan Photography
Gorset: Papercats
Choker: Pet Project 
***
Lubcie styl pin-up?

Polecane

16 komentarze

  1. Klimat świetnie oddany :) Stylizacja również udana, lubię taki klimat chociaż sama pewnie dziwnie bym się czuła w takim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czułam się nieco dziwnie, ale w sumie podobało mi się ;) Dzięki! :)

      Usuń
  2. jej, rewelacja :D Ślicznie, nie spodziewałam się tu takiego klimatu:) a przy okazji... skąd buty? Są świetne! Takich szukam i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie spodziewałam, ale spokojnie, jeszcze tylko jedna taka cukrzycowa sesja i wracam do normy :D
      A buty z Deichmanna, moje jedyne szpilki kupione miliony lat temu :c

      Usuń
  3. Pisałam ci na fejsie że się spodobało jedno ze zdjęć, fajnie zobaczyć całą sesję :D Sama czasami lubię na pin up się zrobić, co prawda trochę inaczej ale mam jakiś sentyment do takich stylówek i uwielbiam oglądać takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam! Cieszę się bardzo, że sesja przypadła Ci do gustu :) Ten pinup to tylko ala, ale za niedługo może zrobię sesję w pełnym rynsztunku, niemniej na razie mam dość słodkości :D

      Usuń
  4. Świetna sesja, uwielbiam Twój styl ubierania ;D Mogę zapytać, gdzie znalazłaś te buty? Bardzo lubię obcasy, ale mam bardzo małą i wąską stopę, więc ciężko mi znaleźć coś, co nie będzie przy każdym kroku spadało z moich nóg ;P Jedyną opcją są dla mnie w tym przypadku te zapinane~(na całe szczęście, że podoba mi się taki styl) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hueh, szczerze mówiąc nie mam ani jednej sesji która pokazywałaby jak się na co dzień ubieram xd Buty tak jak już wcześniej wspomniałam - kiedyś kupiłam w Deichmannie ale to było lata temu :<

      Usuń
  5. trafiłam przypadkiem ale już wiem że będę wpadać częściej! bardzo podobają mi się Twoje sesje. dodaje do ulubionych u mnie na blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego połowa zdjęć nie ma ostrości? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym nie była zbyt szczęśliwa :3
      A tak serio, to wiem o tym i też ubolewam :x

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!