Wiedźmy w lesie - część ostatnia.

1/19/2017

Czas na ostatnią cześć z serii Wiedźmy w krzywym lesie. Z tej sesji wyniosłam całą masę wspaniałych fotografii, a dziś zapraszam Was do obejrzenia efektów ostatniej już, trzeciej części. Zdjęcia poczynił Artur z Foto-Zdroje Szczecin, modelkowałam ja, Akasza. Biżuteria autorstwa mojej koleżanki MageStudio.

Obiecuję też już więcej nie męczyć Was tą sesją :) Wrzucam, żeby zmobilizować się w końcu do opublikowania wszystkich zeszłorocznych zdjęć, a w kolejce na publikację czekają kolejne, zarówno z zeszłego roku jak i z tego (3 sesje już za mną!). Będzie trochę steampunkowo, wiedźmowo, gotycko i mrocznie (wyrosły mi rogi!). Chciałabym też zaprezentować Wam mój pierwszy szyty na zamówienie gorset z grafiką Beksińskiego, ale szykuję też spory post włosowy o powrocie do naturalnej pielęgnacji.
Zostańcie czujni! :)


Poprzednie części znajdziecie tu:
1. Część 1 - dym, ogień i piękna biżuteria.
2. Część 2 - portrety.

Która najbardziej się Wam podoba? :)

Polecane

4 komentarze

  1. I znowu nie mam co napisać tylko CUDOWNOŚĆ! <3 Kolory są BOSKIE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kolor też mnie urzekają, fotograf z obróbką trafił idealnie :3

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! <3

    Zapraszam do mnie
    http://silverrmoonlight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Łaaaaał, kolejna alternatywna, ale super <3

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!