Lady of the North

1/10/2017

Nowy rok chciałabym zacząć od czegoś kompletnie świeżego i innego niż pojawiało się na mojej stronie do tej pory. Wspominałam już, że uwielbiam "wikingowe" klimaty i tak na prawdę gdybym mogła, to z chęcią wyjechałabym na północ Norwegii karmić niedźwiedzie i fiordy. Miałabym tam swój mały domek z paleniskiem, dużym ogrodem zasypanym śniegiem i jakieś terenowe auto z łańcuchami na oponach i kolcami na zderzaku. 

Zapraszam Was do podziwiania efektów najnowszej, mroźnej sesji zdjęciowej, w której kompletnie się zakochałam. 
Strój ulepiłam sama (poza gorsetem) - i jest to w zasadzie zestawienie mojego stroju do tribalu z kilkoma innymi elementami takimi jak róg, kaptur i gorset. 
Focił mój Wiking. 
Polecam odpalenie Wardruny przed oglądaniem zdjęć <klik>. Tę piosenkę śpiewam sobie w środku.


Wybaczcie szumy na zdjęciach, nie dopilnowałam ustawień ISO (uczę się >.<) i mimo, że było baaardzo jasno, ISO jest 3200. Udało mi się częściowo uratować zdjęcia w fotoszopie, więc mam nadzieję że nie razi to tak bardzo :)

Czy jest tu ktoś jeszcze poza mną, kto kocha równie mocno podobne klimaty? :3

Polecane

38 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miałam się wstrzymać z publikacją, żeby na początku kilka zdjęć poszło na fanpage ale zakochałam się w tych fotach i musiałam się podzielić :3

      Usuń
  2. Ja kocham takie klimaty totalnie, często lubię słuchać np. Ensiferum i odpływać a i filmy w tej tematye jak tylko dorwę to się oczy robią jak koła od młyna :D I podczas gdy ludzie urlopują w ciepłych krajach to osobiście mam ochotę wybyć do jakiegoś lasu na Skandynawii z daleka od ludzkości i cieszyć się przyrodą, trzeba kiedyś ten plan zrealizować.
    Zdjęcia są piękne, szczególnie to z fioletowym dymkiem jest wspaniałe, bardzo klimatyczne. Miło zobaczyć śnieg, u mnie go niestety nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to to! Zawsze chciałam zobaczyć Skandywnawię i jechać gdzieś gdzie jest zimno, bo gorąca i lata po prostu nie znoszę :) Dziękuję bardzo za miłe słowa, mam nadzieję, że w końcu u Ciebie również spadnie śnieg!

      Usuń
    2. Też jestem zimnolubna, Rosję i Skandynawię bym z chęcią zobaczyła i tych panów 'wikingów' oczywiście. U mnie śnieg nigdy nie pada, w tym tkwi problem, jak żyć xD
      Znasz może jakieś zacne filmy w tym klimacie?

      Usuń
    3. Serial Vikingowie daje radę, ale potem Ragnar robi się dupkiem i ja zrezygnowałam xd W sumie nic mi teraz nie przychodzi do głowy ale jak masz coś do polecenia to możesz podesłać :)

      Usuń
    4. Haha, też przestałam oglądać Wikingów dosyć szybko :D
      Klątwa Pierścienia, pierwsza część, w drugiej moda na sukces sięzrobiła ale polecam dla klimatu i pierwszej części, aczkolwiek to fantasy coś jak Wiedźmin.
      Jeszcze jeden dobry widziałam ale tytułu nie pamiętam, bardzo klimatyczny był jak gdzieś kiedyś z historii przeglądarki wygrzebię to napiszę o ile znajdę :D

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia i stylizacja, oj tam szumy - nic nie zauważam :) Ale przyznam, że umieram z zimna jak widzę Ciebie na śniegu na pierwszych ujęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, udajmy, że nie ma szumów :D
      Paradoksalnie nie było tak zimno, GRZAŁ MNIE BLASK VALHALLI!
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Przepięknie! Uwielbiam również te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Uwielbiam również te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za "wikingowymi" klimatami, ale strój i zdjęcia są super, szczególnie podobają mi się te, w których masz na głowie kaptur :) Eh, szkoda że u mnie słabo ze śniegiem, bo zrobiłabym jakieś ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od dawna czaiłam na zdjęcia w śniegu dlatego podwójnie się cieszę że tak wyszło :D Dziękuję bardzo za miłe słowa!

      Usuń
  7. Ja lubię takie klimaty! I uwielbiam Twoje stylizacje :) Wyglądasz świetnie i zdjęcia bardzo mi się podobają. Choć trochę mi się zaczęło robić zimno jak na Ciebie patrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weeeee, dziekuję! :3 Ojtam, było tylko troszkę zimno tak na prawdę :D

      Usuń
  8. Piękna sesja i kolor włosów, idealnie kontrastuje ze śniegiem! :) Bardzo mnie ciekawi, jak aktualnie osiągasz taki kolor (szczególnie tak jasny odcień)? Używasz samej farby/henny, czy też rozjaśniasz farbą odrosty i nakładasz hennę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://rudaurodowo.blogspot.com/2016/08/wrazenia-po-scieciu-wosow-i-sposob-na.html?m=1

      Pisałam o tym o tutaj i dziekuje bardzo! :)

      Usuń
    2. https://rudaurodowo.blogspot.com/2016/08/wrazenia-po-scieciu-wosow-i-sposob-na.html?m=1

      Pisałam o tym o tutaj i dziekuje bardzo! :)

      Usuń
  9. Stylizacja świetna, ogólnie śliczna jesteś, ale drobna uwaga, wg mnie to leży obok klimatów nordyckich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie ! zdjęcia są magiczne ;) a Ty mega oryginalna ;)
    PS. Podziwiam Cię że nie zmarzłaś ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! :)
      Jeśli podoba Ci się mój blog to po prostu zaobserwuj i zaproś mnie do siebie, nie uskuteczniam obs za obs ;)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, uwielbiam taki klimat :) cały świat mógłby wyglądać w ten sposób :D czekam na więcej inspirujących fotografii w podobnej stylistyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo, dokładnie jak dla mnie też mogłoby tak być :D Podobną sesję robiłam wczoraj więc jak fotografka obrobi mi zdjęcia to się pojawią ;)

      Usuń
  12. OMG!! Dawno u Ciebie nie byłam ale teraz kiedy weszłam to mnie dosłownie zatkało:D Wyglądasz bosko, cudowna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo! Niesamowicie mi miło usłyszeć coś takiego od osoby którą jest moją włosową inspiracją <3

      Usuń
  13. Oszałamiająco. Uwielbiam te zdjęcia. Pożeram Cię wzrokiem normalnie ;_; <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszałamiająco. Uwielbiam te zdjęcia. Pożeram Cię wzrokiem normalnie ;_; <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Tak właśnie myślałam, że spodobają Ci się takie klimaty :3

      Usuń
  15. Piekna sesja i naprawde zazdroszcze koloru wlosow - w moim przypadku farbowanie henna przyczynilo sie posrednio do ich zniszczenia, ale jak przegladam Twoje prace i patrze po wlosach, to wraca mi ochota by wrocic do rudego hennowania. Patrzac po Twoich palcach to i tak jestem pelna zdziwienia, ze dopiero na ostatnich zdjeciach zaczynaja sie bardziej czerwienic! Frapuje mnie - gdzie udalo Ci sie znalezc taki sliczny plaszcz i naszyjnik z czaszka kruka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na ostatnich zdjęciach pewnie widać bo po godzinie focenia na dworze już tak bywa :D Jeśli do henny dodajesz odpowiednie składniki (np. glutka lnianego), a potem delikatnie obchodzisz się z przesuszonymi włosami to nie powinno być problemu z niszczeniem, ale wiadomo - każde włosy są inne ;)
      Co do płaszcza - to mój najwspanialszy łup z ciuchbudy, bo kosztował mnie całe 10.75zł razem z reklamówką :D
      A naszyjnik jest z Pyrkonu, robiła go Magdalena Ryniec :3

      Usuń
    2. Wlasnie dalas mi powod, dla ktorego moze w koncu wybiore sie na Pyrkon!
      Co do ciuchbudy, to stary dobry problem z szukaniem igly w stogu siana i perel miedzy wieprzami - niestety mnie przegrzebywanie sie przez ciuchy kosztuje sporo cierpliwosci i niezmiernie mnie to wyczerpuje, przy tym jak zwykle upchniete sa ubrania w takich butikach - typu wszystkie czarne swetry na wieszakach obok siebie, ledwo reke da sie wcisnac, wygladaja bardzo podobnie przez takie stloczenie, a wlasciwie nie widac niczego poza tym, ze "sa czarne" i nie wiadomo jaki rozmiar, bo nie opisane... i po takiej wizycie dostalam na razie twarde NOPE na takie polawianie perel... ale Twoj plaszcz to zaprawde piekna perla, zazdroszcze owocnych poszukiwan!

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc ja właśnie nie szukam ciuchów grzebiąc między stertą innych rzeczy bo też nie mam do tego cierpliwości ani ochoty. Jedyne co robię to po prostu omiatam wzrokiem wieszaki i jak mi się coś rzuci w oczy to oglądam, ten płaszcz był dość spory więc o tyle było prościej :) Ale porównania bardzo trafne!

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!