Gothic Dreams vol1.

1/31/2017

Dziś mam znowu dla Was coś zupełnie nowego :)

Bardzo długo nie przepadałam za stylem gotyckim z uwagi na to, że cała rzesza alternatywnych modelek stylizuje się właśnie w tym klimacie i niestety większość z nich nie trafia w mój gust. Dodatkowo, mam wrażenie, że w każdej grupie czy na forum dominuje gotyk i odczuwam nim lekkie przesycenie.
Mimo to są stylizacje, fotografie i modelki (Threnody in VelvetAneta Pawska - Enchanted Stories, A.M.Lorek) które kompletnie mnie urzekają. Dlatego tez, kiedy Mania napisała do mnie z propozycją gotyckiej sesji na cmentarzu, poczułam się nieco....dziwnie.
Na szczęście bardzo szybko okazało się, że mamy podobne podejście do tematu, a na cmentarzu są po prostu miejsca, które idealnie wpasują nam się w tła do zdjęć.

Było trochę zimno i trochę mokro, ale jestem bardzo zadowolona z efektów jakie udało Nam się osiągnąć razem z Manią z MageStudio i fotografem Arturem z Foto-Zdroje Szczecin.
Mam nadzieję, że podzielicie mój entuzjazm i zapraszam Was do obejrzenia pierwszej części fotografii!


Photos and editing: Foto-Zdroje Szczecin
Jewelry: MageStudio
Models: Akasza(me) & IamMania 

Polecane

11 komentarze

  1. Zdjęcia były poddane sporej obróbce, ale mają swój klimat :) Prezentujesz się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paradoksalnie obróbka nie była w cale aż tak mocna, fotograf po prostu powyciągał kolory :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, piękna Ty, no co tu dużo mówić - podoba mi się. :)
    A co do gorsetu... Skojarzył mi się z brzuszkami Teletubisiów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhahahah o nieeee teraz już nigdy nie spojrzę na niego w ten sam sposób :D

      Dzięki! ;)

      Usuń
  3. Oooooooo jakie zdjęcia piękne, uwielbiam ten styl, szzególnie że ma niejedno oblicze - od eleganckiego i stonowanego po szaleństwo niczym Sisters of Mercy w 'This Corrosion' czy coś bardziej mrocznego. Pięknie jest, dobrze by tu pasowało jakieś wysokie upięcie włosów, wtedy byłoby absolutnie dostojnie. No co tu więcej pisać - sesja cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie styli w gotyku jest cała masa :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa! Następnym razem będę myślała nad jakimś upięciem, ale jeszcze zobaczymy :)

      Usuń
  4. Ojej, przepiękne! To chyba Twoja najlepsza sesja, choć ta w starym pociągu także mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, przepiękne! To chyba Twoja najlepsza sesja, choć ta w starym pociągu także mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :3 Szczerze mówiąc też wydaje mi się, że to druga najlepsza sesja z 2016 roku, zdjęcia są magiczne, a będzie jeszcze druga część! :3

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!