Postapocalyptic steampunk - sesja w spalonym wagonie

12/27/2016

Dziś mam dla Was coś wyjątkowego - steampunkową sesję która całkiem przypadkiem stała się jedną z moich ulubionych. 

Zdjęcia robiliśmy tuż po pracy, pod koniec sierpnia i mimo późniejszych godzin było strasznie duszno i gorąco, więc wytrzymanie w gorsecie, podwójnej kiecy i pozowanie było dla mnie nie lada wyzwaniem, bo strasznie źle znoszę wysokie temperatury :x
Mimo tego i mimo długiego rzeźbienia z edycją zdjęć (dzięki Aneta!) jestem baardzo zadowolona z efektów i pozostawiam Wam je do podziwiania :)

Fociła i edytowała: Brinnan Photography
Modelkowałam ja, Akasza.


Polecane

12 komentarze

  1. wyglądasz genialnie, cudownie oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka, rewelacyjne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, wyszłaś przepięknie...
    A ten klimat... No, po prostu uwielbiam <3
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Steampunk ma swój klimat, to prawda :)

      Usuń
  4. Kolorystyka i sceneria zdjęć mnie ujęły 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scenerię znalazła moja fotografka, ale również jestem nią zachwycona :D Dziękuję!

      Usuń
  5. jestem Twoją fanką numer jeden ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten moment w którym moja inspiracja mówi, że jest moją fanką .__________________.
      Dziękuuuuję :3

      Usuń
  6. N.15 pic is background in my phone.
    I like you very much ...

    OdpowiedzUsuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!