Wiedźmy w lesie, część 1 - dym, ogień i piękna biżuteria!

9/12/2016

Mam dla Was pierwszą część wiedźmowych zdjęć które fociłyśmy z Marleną i Kasią w Krzywym Lesie w ramach promocji kostkowej biżuterii mojej koleżanki z MageStudio.
Zapowiedzi mogliście już widzieć na mojej stronie na Facebook'u (Akasza) na którą serdecznie zapraszam. Za niedługo pojawią się tam też zdjęcia z drugiej części sesji.
Zdjęcia i edycja: Artur Juszczyński z Foto-Zdroje Szczecin

Enjoy!

Models: Mua/Akasza, IamMania/MageStudio, Katarzyna Bisz-Tyga

Polecane

18 komentarze

  1. Trochę niespójne stylizacje, gdy na zdjęciu więcej niż jedna osoba, szkoda, bo i tak w tle się dużo dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało nam na tym, żeby każda wiedźma była inna, co sprawia, że zdjęcia solo są ciekawsze. Pojawią się takie w następnych częściach bo nie chcę za bardzo spojlerować :) Ale masz rację co do całości - na niektórych jest lekko chaotycznie przez tą rozbieżność.

      Usuń
  2. Zdjęcia się genialne - sporo efektów jak i pracy, ale jak widać opłacało się, bo efekt jest dobry i to bardzo. Pomysł na promocję biżuterii - chyba jednak dla mnie za dużo dzieje się na zdjęciu, bo jestem przyzwyczajona do bardziej stonowanych - nawet jeśli mają to być mroczniejsze klimaty - kadrach, ale te też są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych jest lekki chaos, zgodzę się :) Co do samej promocji - będzie ją widać na zbliżeniowych kadrach które pojawią się niebawem :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się zdjęcie 4 i 6 :) Lubię leśną scenerie.Czekam niecierpliwie na więcej fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo powinny się pojawić, dzięki! :)

      Usuń
  4. Pomysł fajny, ale tak jak ktoś wyżej napisał, wygladacie troche za pstrokato ;) w indywidualnych zdjeciach zrezygnowalabym z malowania twarzy, a w grupowych ujednolicilabym wasze stroje, raz estetycznie dwa reklamowana bizuteria została przytloczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę :) Następnym razem zrobimy coś bardziej spójnego, tak jak mówisz, bo mamy plan na kolejną sesję bizuteryjną :>

      Usuń
  5. Petarda! Klimatycznie <3 aż chce się włączyć Omnię albo Wardrunę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne zdjęcia :) a ja nie mogę znaleźć modelek swojej biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Jakbyś mieszkała gdzieś blisko Szczecina to się polecam :D

      Usuń
  7. Dzieje się na zdjęciach tak dużo, że na samą biżuterię w ogóle nie zwróciłam uwagi, rozmyła się gdzieś, tworząc tło. Ale zdjęcia mi się podobają bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, biżuteria ginie przy zdjęciach grupowych, ale na portretówkach już daje radę :) Dzięki!

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!