Pierwszy tatuaż i kolorowe inspiracje, w wykonaniu polskich tatuażystów.

8/09/2016


Na początku lipca pojechałam do Poznania po swój pierwszy (a w zasadzie drugi)
tatuaż. Zestaw kolorowych kropek które widać na drugim zdjęciu są również tatuażem, zrobionym w ramach próby uczuleniowej podczas mojego pobytu w Warszawie (wspominałam o tutaj). Próba wyszła jednak troszkę za duża, ale dobrze się czułam z czymś kolorowym w tym miejscu, więc postanowiłam zrobić cover.
Od samego początku miałam plan na lisa, zmieniały się tylko jego formy. Najpierw miał siedzieć w księżycu, później miał być geometryczny i troszkę większy, aż w końcu zobaczyłam prace Miss Pank i totalnie się zakochałam w jej stylu i zwierzakach. Dlaczego lis? Do dzisiaj nie wiem, ale podejrzewam, że ma to dość duży związek z moją słabością do rudego futra i puszystych ogonów, a że ten zwierzak łączy obie te właściwości....
Umówiłam się w czerwcu z terminem na lipiec, w związku z tym, że jest to dość mały wzór. Samo tatuowanie, dzięki umiejętnie zastosowanemu znieczuleniu, nie było bolesne. Jedynie przed oraz w miejscach gdzie skóra jest najcieńsza czułam ból. Poza tym Miss Pank jest niesamowicie pozytywną i otwartą osobą więc 3 godziny spędzone w studiu minęły błyskawicznie.

***
 Dziś mija trochę ponad miesiąc od kiedy na moim ciele znalazł się nowy lisi towarzysz. Jestem nim absolutnie zachwycona i wiem, że na jednym tatuażu się nie skończy. Póki co mam plan na dość duży wzór na udzie, ale szczegółów nie zdradzę póki nie będzie wszystko ustalone.
Nadal jestem w malutkim szoku, że się w końcu na to zdecydowałam bo od kiedy pamiętam tatuaże bardzo mi się podobały, ale byłam przekonana, że się nie zdecyduję na coś co ma być ze mną do końca życia. Ta wizja wydawała mi się zbyt przerażająca. Teraz mam do tego trochę inne podejście i uważam, że skoro coś mi się podoba już szmat czasu i chcę nosić konkretny wzór - to czemu miałabym go nie zrobić? 

Zostaje mi więc dopracowanie innych pomysłów a Was zapraszam do przejrzenia poniższej galerii. Bo mimo, że ubieram się głównie na czarno to tatuaże uwielbiam kolorowe!


Prace autorstwa: Miss Pank (wilk na łydce, ważka), Ewy Sroki (Kot z Cheshire, łapacz snów z kolorowym wnętrzem), Karoliny Kubikowskiej (łapacz snów, Cthulu, śpiący lis,) i DancInk Needles (kruk). Szamanka zdobi udo Shannyn Visceral. Reszty autorów niestety nie znam więc jeśli wiecie kto wykonywał te prace byłabym bardzo wdzięczna z info żeby podpisać i oznaczyć. 

***


Polecane

47 komentarze

  1. Śliczny ;-) ja nie jestem do końca przekonana co do kolorów. Na moim drugim tatuażu są tylko delikatne akcenty błękitne, a trzeci planuje w czerni :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kiedyś myślałam że tylko czarny wchodzi w grę ale dość mocna mi się gusta zmieniły :)

      Usuń
  2. Piękny :)
    Mi te z się marzy tatuaż, ale nie mam jeszcze jakichś konkretnych planów ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Więc myśl, znajdź dobrego tatuatora i rób! :)

      Usuń
  3. Ja natomiast preferuję tatuaże czarno-białe :) Ale lisek bardzo ładny i mega dobrze wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie na tym wykonaniu zależało mi najbardziej, żeby linie były proste i równej grubości. Dziękuję :)

      Usuń
    2. No to jak najbardziej sie udało :) wyglada bardzo ładnie :)

      Usuń
  4. Ja natomiast nie przepadam za kolorowymi tatuażami, ale Twój lisek jest po prostu genialny. Ja na razie zbieram się z małym tatuażem na nadgarstku, kontury mapy Polski. Mam nadzieję w tym roku go zrobić :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odnośnie konturów - widziałam bardzo fajny pomysł na tatuaż dla podróżników. Na plecach mapa świata - kraje w których byłaś, kolorujesz :)

      Usuń
    2. Są takie plansze do powieszenia na ścianie - do kolorowania właśnie :)

      Usuń
    3. Bardzo możliwe :)
      O tym mówiłam, ale gdzieś widziałam lepsze wykonanie:
      https://www.askideas.com/media/26/Fantastic-World-Map-Tattoo-On-Upper-Back.png

      Usuń
  5. Lovely tattoos!
    xx
    https://la-veine.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Lisek tez mi się podoba, taki niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie dlatego jest trochę inny niż na projekcie, te niebieskości dodają mu uroku :3

      Usuń
  7. teraz tatuaże to nie zwykłe rysunka, a arcydzieła:)_D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kiedyś nie pomyślałabym w ogóle, że tatuaż może stać się dziełem sztuki :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się tatuaże, ale nie wiem czy zbiorę się na odwagę i zdecyduje się na zrobienie tatuażu. Twój jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tatuażu trzeba dojrzeć i czuć że na prawdę się tego chce, jak będziesz na tym etapie to już z górki :) Dziękuję!

      Usuń
  9. Zakochalam sie w twoim tatuazu! Ja co prawda mam trzy na swoim ciele, ale zadnego koloru! Propozycje tutaj jednak mi sie bardzo spodobaly, wiec moze nowy?

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina
    www.shenska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak masz już trzy to i czwarty nie zrobi różnicy, więc działaj :D

      Usuń
  10. Ja tez zbieram sie do zrobienia pierwszego tatuazu. Moze jakis poradnik, jak sie do tego przygotowac? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny pomysł, coś się niebawem pojawi, dzięki! Póki co mogę powiedzieć, że przede wszystkim musisz mieć wybranego artystę, wzór i być przygotowaną na to, że może boleć ;)

      Usuń
  11. Jamam poki co jeden ale będzie więcej z pewnością... tatuaż musi mieć dla mnie znaczenie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam przez dłuższy czas, że jeśli się tatuaż to tylko taki ze znaczeniem. Dzięki! :)

      Usuń
  12. Genialny lisek, wszędzie tylko wilki i motyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wilk też mnie kusil ale za mało rudy :P

      Usuń
  13. Są przecudowne! Jestem w fazie tworzenia własnego wzoru na tatuaż na udzie i na pewno wezmę pod uwagę przedstawione wyżej motywy, a kto wie, może i trafię do poleconych przez Ciebie tatuażystek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny tatuaż to też będzie u mnie motyw na udzie, całkiem spory z resztą :) Co planujesz zrobić? :)

      Usuń
  14. Świetne prace, ja cały czas szukam tatuażysty, który będzie w stanie zrealizować moją wizję i jak na złość chyba nie znajdę - ciężko znaleźć kogoś kto byłby w stanie przenieść moje szczegółowe szkice na ciało. Z drugiej strony marzy mi się kiedyś też tatuaż u sashy unisex - jej prace są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looooaaa, dzięki za kolejne tatuazowe odkrycie! :3

      Usuń
  15. Lis jest przepiękny!
    Ja się przymierzam do kolejengo tatuażu, też na udzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, super lis :) i bardzo fajne inspiracje. uwielbiam niekonwencjonalne, kolorowe tatuaże. dzieła Ewy Sroki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ewa ma piękne kolory, czekam tylko aż mi wpadnie jakiś pomysł żeby móc się z nią umówić na sesję :3

      Usuń
  17. Tatuaż bardzo mi się podoba ;)
    Ja nie zdecydowałabym się na tak duży tatuaż (choć może w porównaniu z innymi tu pokazanymi Twój jest raczej mały).
    Ale faktycznie lisek jest wyjątkowy! Nie dziwię się, że go wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisek jest akurat mały, w zamierzeniu miał być jeszcze mniejszy ale jakoś za bardzo mi się spodobał ;) Dzięki!

      Usuń
  18. Ja też niedawno zrobiłam pierwszy tatuaż a mam już pomysły na 3 kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest straszne, bo wciąga - masz jeden, chcesz kolejny :x

      Usuń
  19. A jak wygląda z kosztem tak uroczego tatuażu☺?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zależy od studia, ale w dobrym za taką wielkość to około 600-700zł trzeba liczyć. Ja miałam też w cenie poprawkę którą robiłam niedawno i mam teraz fioletowy ogon! <3

      Usuń
  20. A ten 4 wzór? Śpiący lis na gałęzi. Czyj to rysunek i skąd? Bo zakochałam sie w nim :) chcę taki tatuaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To praca Karoliny Kubikowskiej - Emily's Moose (jest podpisana) ;) I nie dziwię się, bo to u niej w maju jadę udo robić :D

      Usuń
    2. Jest cudowny. Ten Twój też bajeczny:) a co będzie na udzie? Ja mam zamiar też zrobić lisa i zastanawiam się kogo wybrać. U Miss Pank uwielbiam te plamiaste kleksowe kolory a u Karoliny te rysunki jak z bajki. Ciężko się zdecydować.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! :) Obczaj sobie jeszcze Nastię tattoo bo ona też magię robi i chyba będę u niej przedramię dziarać :D A co do uda - na pewno pojawi się post na blogu już w maju! Do Karoliny trzeba sporo się naczekać ale ma niepowtarzalny styl!

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!