Steampunk vol 3. - sesja z Manią i biżuterią MageStudio

7/13/2016

W związku z moim obecnym urlopowaniem się, na blogu trochę przycichło. Niedługo się to zmieni, więc proszę Was jeszcze o chwilę cierpliwości, bo niebawem nadciągam na Woodstock. 
Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji reklamującej biżuterię mojej koleżanki, Mani z MageStudio, utrzymanej w klimacie wieku pary. 
Enjoy!

Żebra są zbędne.

Focił Artur Juszczyński z Foto-Zdroje Szczecin
Biżuteria MageStudio
Modelki: Ja (ta ruda) i Mania (autorka biżuterii i bloga I am Mania)

Polecane

25 komentarze

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia, szkoda że jak byłam młodsza nie miałam odwagi się tak ubierać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paradoksalnie potrzebuję więcej odwagi żeby ubrać się zupełnie normalnie, bo strasznie mi to nie leży, a "przebrana" czuję się sobą :)
      Po Twoim avatarze wydaje mi się jednak że nie stoisz jeszcze nad grobem, a jest wręcz przeciwnie, więc odwagi! :)

      Usuń
  2. Fajnie mieć taką zajawkę. :p Totalnie inny świat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z jakieś bajki :) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurwa! (przepraszam) mój klimat, tzn, kocham steampunk, ale jak bym tak się ubrała mąż by się mnie wyparł. :) na biżu zaraz luknę. A u Ciebie zostaje na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dziękuję, bardzo miło mi to czytać!
      Ojtam zaraz wyparł, małymi kroczkami zacznij to może też się przekona :)

      Usuń
  5. Ciekawe stylizacje, bardzo dobre zdjęcia :) jesteś bardzo fotogeniczna! :)
    Pozdrawiam, Aparetka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia na pozór nie są aż tak bardzo wyjątkowe. Dwie dziewczyny, kapelusz i biżuteria, ale Ty wspólnie z Manią dodajecie im tak niepowtarzalnego uroku, że brakuje słów. Osobiście mnie przeniosło w bajkowy świat i nie wiem czy taki był efekt, ale mi się to podoba i oby tak dalej!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zwłaszcza że cykałyśmy je w najbardziej oklepanym miejscu w Szczecinie. Mimo to też uważam, że te stylizacje i granie z Manią przenosi w inny, urokliwy świat :) Dzięki!

      Usuń
  8. Uuuuh! Yass!! ♥ ♥
    I love steampunk! Very cool photos! :D

    ~ Frillycakes ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko! Steampunk, gorsety, biżuteria, wszystko! Dlaczego tak dawno nie wchodziłam na Twojego bloga?! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, nie wiem :P Jutro szykuje mi się kolejna sesja z Manią i jej biżuterią, tym razem w trochę bardziej mrocznym klimacie, więc spojluję, że też będzie ciekawie :D

      Usuń
  10. Wow, a gdzie można takie fajne buty kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To altercory, polecam kupować z tej strony: http://zibru.com/catalogsearch/advanced/result/?manufacturer%5B%5D=12. Na RMSie mają straszne przebicie cenowe :o

      Usuń
  11. Jakie piękne zdjęcia, steampunk jest bardziej klimatem mojego chłopaka niż moim. Ja wolę bardziej koronkowe, gotyckie, bogate, wiktoriańskie, poniekąd mistyczno- chrześcijańskie klimaty ;) Do pełni szczęścia muszę się " wyubierać", z casualowymi strojami jest ciężko.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Hah, ja miałam podobnie dość długo, teraz na codzień raczej stawiam na prosty nu-goth i jest okej :)

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!