Wiedźmowy manicure, szamańskie inspiracje i wyjazd do Warszawy.

5/04/2016

Ostatnio cierpię na straszliwą fazę zainspirowaną tematyką wiedźmową i szamańską. Stąd też pojawił się pomysł na paznokcie, które pierwotnie miały posiadać zrobienie faz księżyca, ale po szybkiej ocenie własnych możliwości, postawiłam na białe ciapaje.



Paznokcie przedłużone są Semilac Hardi Clear, którego z pewnością więcej nie użyję. Do przedłużenia użyłam 3 warstw, które świetnie się trzymały, dopóki temperatura otoczenia nie wzrosła powyżej 20 stopni. Wtedy paznokcie zamieniły się w totalną gumę i nie mam pojęcia dlaczego. Przy pierwszym używaniu tej hybrydy, trzymała się świetnie, dopiero od około 3go przedłużenia zaczęła się strasznie wyginać.
Na szczęście mam jeszcze wersję Hardi Milk, która trzyma się na mur beton bez względu na warunki i po dołożeniu 2 warstw uzyskałam cudownie twarde paznokcie.

Użyte lakiery:
Baza Neonail
Semilac Hardi Clear i Hardi Milk
Semilac Black Diamond - 2 warstwy. O ile wcześniej malowanie czarnym lakierem nie sprawiało mi większego problemu, tak teraz, kiedy miałam pomalować wszystkie paznokcie, strasznie się marszczył mimo nakładania cienkich warstw.
Semilac Strong White - zdobienie białym kolorem wykonałam gąbeczką, są to dwie warstwy

Top Sunblocker Neonail - Nie marszczy się, nie dziurawi po utwardzeniu i jest mega twardy. Bardzo dobrze mi się z nim pracuje.



***
 
Dodatkowo, poza paznokciami, mam dla Was porcję inspiracji.
 
Twórczość tatuazystki Emily's Moose (Karoliny Kubikowskiej) jest niesamowita. Uwielbiam jej styl i rozłożenie kolorów.
 
EvilVision, czaszki i pirografia. Koszulki z jej grafikami możecie nabyć o tu.
 
Biżuteria The Rogue and The Wolf, na którą strasznie choruję od momentu pierwszego jej zobaczenia. Jest drukowana metodą 3D na czarnym poliamidzie i można ją nabyć o tu.
 
 
Nigdy nie byłam fanką tuneli ani biżuterii z kamieni, ale dwie powyższe pozycje zdecydowanie zmieniły moje zdanie. Obecnie jestem na etapie robienia małego tunelu (6mm) w prawym uchu i już ostrze sobie ząbki na wszystkie cudowności z tej strony. Wisior dostępny jest tutaj.
 
 
3 ostatnie zdjęcia pochodzą z odmętów internetu więc niestety nie mogę podać ich źródła.
Dredy są z Pinterestu, na etsy można dostać podobne, niestety te na które zwracałam uwagę okazywały się straszliwie drogie (ok. 700zł).
Powyżej paznokciowa inspiracja na przyszłość i tribalka której stroje darzę szczególną miłością (tak bardzo dużo absolutnie wszystkich ozdóbek) - Sherri Wheatley.
 
 
Skoro już jestem przy temacie Tribalu to w najbliższy weekend odbędzie się Tribal Hafla w Warszawie, czyli 12 godzin tribalowych warsztatów i dwa wieczory występów. Razem z Asią z Medeiny będziemy brać udział w tym festiwalu, więc Warszawo przybywamy!
 
***
 
Jako, że w Warszawie byłam 2 razy w życiu, a będziemy mieć możliwość żeby pozwiedzać miasto, może macie jakieś sugestie co jest warte zobaczenia lub gdzie można dobrze zjeść nie rujnując portfela? Wszelkie rady mile widziane, zwłaszcza wskazówki gdzie znaleźć sklepy z orientalną biżuterią bo na pewno będę za takimi węszyć :) 

Polecane

26 komentarze

  1. Piękne pazurki, takie niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiedźmina! Paznokietki super, a moje w takim opłakanym stanie. Rozdwajają się, a jak pomaluję lakierem to góra 2-3 dni i wszystko odpryskuje :( I takie pierścionki, też uwielbiam - ten z motywem róż jest piękny :) W Warszawie jeszcze nie miałam okazji być, więc nic za bardzo nie doradzę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie ten z motywem róż najmniej podoba :D
      Zwykłe lakiery też trzymają się u mnie góra 2-3 dni, ale jeśli masz z nimi problem to zapraszam o tu:
      1. http://rudaurodowo.blogspot.com/2016/03/dlaczego-hybrydy-zniszczyy-mi-paznokcie.html
      2. http://rudaurodowo.blogspot.com/2016/04/aktualizacja-stanu-paznokci-po-dwoch.html

      Usuń
  3. wszystkie zdjecia sa cudowne, takie klimatyczne, niby inne ale idealnie sie ze soba komponuja ! :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi czarny lakier z Semilaca niestety tez zaczął sie marszczyć :( niestety nie jestem fanka takiego ciapania na paznokciach, wole płynne przejścia w ombre :)
    A biżuteria przepiękna, przepadałam i szukam więcej i więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo byłam zwolenniczka plynnych przejść ale te ciapaje mnie jakoś urzekły :)
      Oj nie szukaj bo Cie portfel rozboli :D ale jak znajdziesz to mi podeslij proszę xd

      Usuń
  5. Pazkoncie są śliczne! jednak na moich pałkach nie da się zrobić nic takiego :< bardzo przyjemny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to nie sa moje naturalne, przedluzylam je dość mocno :D

      Usuń
  6. Co zwiedzić? Stare Miasto! Fontanny są już chyba czynne (w weekend jakoś są wieczorne spektakle światło - woda, coś takiego, podobno piękne, ja nigdy nie mam czasu się wybrać), fajnie jest się przejść też w okolicach centrum, Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście, to są moje rejony :D do zwiedzania polecam Muzeum Powstania Warszawskiego (zupełnie inne niż inne muzea i bardzo ciekawe, a ja nie cierpię historii, więc moja opinia się liczy podwójnie) i Centrum Nauki Kopernik.
    Kiedy oprowadzałam moich włoskich znajomych, szczególnie podobało im się właśnie to muzeum i jeszcze taras widokowy na Pałacu Kultury i Nauki - ale to co kto lubi, bo to tylko popatrzenie na Warszawę z góry. Nie mam pomysłu na nic innego ciekawego... Może jeszcze spacer po ogrodach Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego - w zeszłe lato spędziłam tam sporo czasu.
    Jeśli o jedzenie chodzi, nie tułam się po szczególnie wyrafinowanych miejscach :( mogę ze swojej strony polecić słynne pączki z Chmielnej (tuż obok jest mała restauracyjka z dobrym i stosunkowo niedrogim makaronem, mają włoskie produkty i ja osobiście lubię u nich zjeść).
    Nie wiem, czy pomogłam, ale na nic innego mądrego nie wpadłam :(
    Pozdrawiam i życzę miłego pobytu,
    Ly.

    P.S. Paznokcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeej, dziękuję za tak wyczerpująca odpowiedź, bardzo mi pomoglas w obieraniu kierunku lazenia :D historię akurat bardzo lubię ale do muzeum nie będziemy szły, za to cała reszta jest na tak :)

      Usuń
  7. Już kilka razy spotkałam się z opinią, że czarny Semilac się kruszy i sama nie wiem czy teraz zdecydować się na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie przy nakladaniu ultra cienkich warstw jest okej, kolor jak już wyjdzie jest przepiękny - taka idealna głęboka czerń :3

      Usuń
  8. black & white zawsze w modzie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na modzie się nie znam, ale dobrze wiedzieć ;)

      Usuń
  9. super miałaś pomysł z tym zdobieniem – zainspirowałaś mnie. Dziś wieczorem będzie nowy mani;). U mnie nie sprawdzało się mieszanie lakierów różnych firm, kolor zjeżdzał z bazy, więc zmieniłam baze na semilac i jest ok, lepsza trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło to słyszeć :)

      Nie chodzi o zjeżdżanie koloru tylko o nakładanie a grubych warstw (które i tak są cienkie), to dość powszechny problem z tym czarnym semilakiem :)

      Usuń
  10. Super wyszły ci te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyw na paznokciach jest mega, chetnie sama sobie zrobie takie na moich paznikciach, ale coś czuje ze za pierwszym razem mi to nie wyjdzie tak fajnie jak Tobie. A co do czarnego lakieru semilaca to może marszczył Ci się przez to, że używasz bazy z innej firmy? mam ten lakier i u mnie nie ma żadnego problemu z marszczeniem, ale ja używam bazy witaminowej z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw jest bardzo prosty do wykonania przy pomocy gąbeczki, na pewno Ci wyjdzie :)
      Co do marszczenia, jest to kwestia grubości warstw, ale to fakt że na bazie semilaca malowało mi się czarnym dużo lepiej :>

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!