Szalony kapelusznik - steampunk na co dzień vol 1.

4/17/2016

Chciałabym zaprosić Was na serię stylizacyjnych postów która co jakiś czas będzie przewijała się na  blogu. Nie będę opierać ich tylko na steampunku, bo mimo że bardzo lubię ten styl to ubieram się też w troszkę inny sposób. 
Na dobry początek przedstawiam Wam szalonego kapelusznika, czyli nadruk na koszulce odwzorowany w stroju. Cylinder, okulary, zębatki - taka trochę kapeluszocepcja :)




Torebka - Restyle, Buty - Altercore, Koszulka - Restyle (obecnie niedostępna), Cylinder - Restyle, Okulary - Black Garden (sklep już nie istnieje).

Zdjęcia wykonane i edytowane przez moją genialną koleżankę Anetę Muszkiewicz (Brinnan).

Polecane

23 komentarze

  1. Masz bardzo ciekawy styl ubioru. Rewelacyjnie wszystko ze sobą łączysz. Okulary wyglądają obłędnie tak samo jak i torebka. Stylizacja robi ogromne wrażenie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że sama nic z tych rzeczy bym nie założyła na Tobie wyglądają genialnie! Wszystko do siebie pasuje, jest świetnie połączone i jeszcze te rude włosy jako akcent. Serio, uwielbiam ludzi którzy mają swój styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 No ciuchy są dość nietypowe, to fakt, więc trzeba się po prostu dobrze w takich alternatywnych stylach czuć :)

      Usuń
  3. Do mnie stylizacja nie przemawia. Jednak tło i zdjęcia na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Stylizacja to wiadomo, kwestia gustu :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pokracznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super, świetna stylizacja! Jak najbardziej lubię taki klimat ;) Chciałam kiedyś zamówić jakąś koszulkę z Restyle, ale jakoś temat ucichł i teraz ponownie chyba zajrzę na ich stronkę ;) Patrząc na twoje włosy, mam ochotę swoje pofarbować na taką rudość, a ostatnio farbowałam na ciemny rudy ;) W avatarze strasznie mi przypominasz Simone Simons, którą uwielbiam :D Dzięki za odwiedziny i pozdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeeej dziękuję, Simona jest cudna *,*
      Koszulki z nadrukami są bardzo dobre jakościowo więc mogę Ci je szczerze polecić :D

      Usuń
  7. widać, że mam swój styl i bardzo on do Ciebie pasuje, wyglądasz oryginalnie i bardzo ciekawie :)

    Bardzo ładnie prezentują się Szczecińskie Wały Chrobrego w tle :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, cudowna torba i cylinder

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) czuję się mocno zainspirowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  10. dobrze widzieć wciaz osoby, majace wlasny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję :)
      Na dniach pojawi się druga cześć outfitu :>

      Usuń
  11. Z kąd masz takom zatombistom torbe? Cudowny styl a ty w nim wyglondasz poprostu jak anioł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Torba jest z Restyle, link pod zdjęciami :)

      Usuń
  12. Piękny cylinder! Tworzysz niezwykłe stylizacje, w których wyglądasz zjawiskowo. Moje klimaty są zupełnie inne, chociaż podążamy w wspólnej alternatywnej społeczności. ;) Osobiście kryje się przed Słońcem, podążam w kierunku księżyca i gwiazd, a adopcja nietoperza ( co niestety nie jest możliwe :D) nie sprawiałaby mi problemu. Bardzo się ciesze, gdy widzę blogi osób " INNYCH". Nie cierpię słowa - normalność. Każdy z nas jest wyjątkowy, a moda to coś od czego uciekam ,jak najdalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję, bardzo mi miło! :) Ta sesja została wykonana rok temu i od tej pory dość sporo się zmieniłam jeśli chodzi o styl, zwłaszcza codzienny. Teraz uderzam mocniej w klimat nu goth (jestem nugatem hon hon hon) więc wiem doskonale o czym mówisz :3 A słońce jest be i zawsze było :D

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!