Witaminowa Baza Semilac - recenzja

3/02/2016

Przez ostatnie kilka tygodni, testuję nowość Semilaca czyli Bazę Witaminową.  
Uwielbiam hybrydy ale zdejmowanie starej wersji bazy było droga przez mękę, zarówno dla mnie jak i dla moich paznokci. Ani razu nie udało mi się zdjąć jej całkowicie i zawsze musiałam dopiłowywać bloczkiem pozostałości. Po jakimś czasie moje paznokcie zaczęły krzyczeć o pomoc i stwierdziłam, że to dobry moment żeby wypróbować bazę, która ma na celu polepszenie kondycji mojej płytki.  
Jaki jest tego efekt?

Nie będę oceniać konsystencji, zapachu ani łatwości stosowania - to akurat się nie zmieniło, lub zmiany zaszły na tyle subtelne, że aż nieistotne. Baza to baza - ma trzymać lakier, nie niszczyć pazura i być łatwa w zdejmowaniu.  
Przy jej użyciu wykonałam kilka różnych manicure, za każdym razem używając kolorów Semilac i mogę podzielić się z Wami tym co zaobserwowałam podczas stosowania. 
Plusy
___________
+ Zdejmowanie - odchodzi przepięknie, płatami, tylko niektóre kawałeczki trzeba zeskrobać drewnianym patyczkiem - nic nie trzeba za to piłować.  
Tak to wygląda od razu po odmoczeniu

A tak po zdjęciu drewnianym patyczkiem


+ Witaminy - wzmocnienie paznokcia. Nie wiem na ile kwestia poprawy kondycji pazura jest spowodowana brakiem piłowania płytki a na ile witaminami zawartymi w produkcie. Grunt, że działa. 
+ Płytka jest kompletnie nieuszkodzona i w stanie dokładnie takim jak przed malowaniem 
+ nie kurczy się w lampie / podczas malowania - a przynajmniej nie tak szybko :) 
Minusy
___________

- Trwałość - to jedyna i zarazem największa wada tego produktu. Niestety żaden manicure na dłoniach nie przetrwał w całości nawet tygodnia - czy to 1 czy 2 pazury, któryś zawsze odpryskiwał. W ten weekend dość mocno się wkurzyłam, bo po tym jak nareperowałam 2 paznokcie, zaczęły mi odchodzić 2 następne w wyniku czego po prostu zmieniłam cały manicure.  
Za to na stopach trzyma bajecznie - mój pedi ma już 3ci tydzień i ani myśli się ze mną rozstawać.  
3ci paznokieć z rzędu (w 1 manicure) gdzie baza zwyczajnie mi się odkleja z całą hybrydą. 



Reasumując
___________
 
 
Niestety ze względu na fatalną trwałość i słabą przyczepność do moich pazurów, muszę zacząć szukać innej bazy hybrydowej niż Semilaca. Mimo dobrego przygotowania płytki, odsunięcia skórek, zmatowienia i porządnego odtłuszczenia, baza witaminowa trzyma się u mnie bardzo krótko i często odpryskuje. Za to zwykła wersja bazy postanowiła trwać na moich paznokciach w najlepsze po wsze czasy i mimo długiego odmaczania zawsze muszę zdejmować ją pilnikiem.   Czas poszukać alternatywy.

Macie może jakieś sugestie co do dobrej bazy hybrydowej?
 
Byłoby miło jakby nie zabiła mojego portfela :)

Polecane

19 komentarze

  1. Witam, tez stosuję bazę witaminową , ale jakoś nie zauważyłam gorszej trwałości...może to sprawa indywidualna? Zapraszam do mnie, ostatni post również hybrydowy :D
    http://modniepodgiewontem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę bo ta baza jest genialna w ściąganiu ale u mnie trzyma się bardzo słabo :x
      Yay, hybrydy! :D

      Usuń
    2. Ja teraz uzywam lakierow Cosmetic Zone i chce wypróbowac Semilaca ze wzgledu na to ze bez uzywania bazy albo pod hybrydą wykrusza mi sie i tak czubek paznokcia a po drugie tez co jakis czas musze poprawiac jeden albo dwa palce. Zamowilam baze vitaminowa Semilaca i zaczynam sie martwic ze niepotrzebnie.... moglam kupic tą z Indigo bo podobno czyni cuda albo zainwestowac w odżywke Sally Hsnsen bo podobno pod hybryda sprawdza sie swietnie po odtłuszczeniu jej przed polozeniem hybrydy...

      Usuń
    3. O tej SH nie słyszałam nawet. Z CZ niestety jest ten problem, że niektórych płytek słabo się trzymają ale to wszystko zależy od Twoich paznokci :) U mnie witaminowa baza się nie sprawdziła a u innych zdaje egzamin bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Ja również używam już dłuższy czas bazę witaminową i trzyma spokojnie 3-4 tygodnie, ponieważ moje paznokcie bardzo wolno rosną co mnie troszkę cieszy bo nie muszę zmieniać często koloru :) Jednak podobny problem ma moja koleżanka, która robi profesjonalnie u kosmetyczki, która stwierdziła że jej płytka paznokcia przetłuszcza się bardziej niż normalna i to może być właśnie powodem. Jednak problem zniknął używając primera :)
    Pozdrawiam!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najprawdopodobniej kwestia płytki, niektórym się trzyma a niektórym nie. Dlatego będę musiała wypróbować ją jeszcze z primerem :)

      Usuń
  3. U mnie ta nowa baza trzyma 2 tygodnie i jest to dla mnie bardzo optymalny czas :) Kolor jeszcze nie zdąży mi się znudzić i jeszcze nie widać jakoś specjalnie odrostów. Też się cieszę, że nie muszę jechać pilnikiem po pazurkach ;p cieszę się, że zainwestowałam w baze witaminową semilac, bo teraz widzę szansę na uratowanie moich paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego właśnie zainwestuję w primer. Bo świetna jest pod względem pielęgnacji ale nie trzyma się u mnie kompletnie :x

      Usuń
  4. Póki co dopiero zbieram się do zakupu lampy do hybryd, więc niestety nie mogę poradzić...
    Mimo wszystko z chęcią bym ją kupiła ze względu na szybkie schodzenie lakieru podczas zmywania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niewątpliwa zaleta tej bazy, szkoda że schodzi nawet jak się nie zmywa lakieru :<

      Usuń
  5. Słyszałam właśnie wiele opinii, że manicure nie jest tak trwały.. Dlatego niestety (albo stety) będę się trzymać zwykłej bazy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam już bezkwasowy primer Semilaca i jeśli nadal będzie tak odpryskiwać to niestety będę musiała z niej zrezygnować :/

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że jest baza witaminowa, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałaś użyć primer przed odżywka tak jak wspominałaś w poprzednich komentarzach? Kusi mnie ta baza witaminowa ale nie mogę sobie pozwolić na samoistne odchodzenie hybryd co 2 dni, a jakieś wzmocnienie moim pazurkom by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałaś użyć primer przed odżywka tak jak wspominałaś w poprzednich komentarzach? Kusi mnie ta baza witaminowa ale nie mogę sobie pozwolić na samoistne odchodzenie hybryd co 2 dni, a jakieś wzmocnienie moim pazurkom by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stosowałam tą bazę z primerem ale szczerze mówiąc niewiele to pomogło. Niektóre paznokcie trzymały się lepiej a inne z kolei w ogóle nie chciały się wtedy ściągnąć :/

      Usuń
  9. Szkoda ze predzej nie odnalazlam Twojego wpisu bo niestety zdazylam zakupic ta baze witaminowa i jest to totalna porazka nie trzyma nawet z primerem ani mi ani mamie ani zadnej znajomej poprostu 2dni i juz nie mam 3 paznokci musze zainwestowac w cos lepszego. Mial ktos doczynienia z firma ibd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam, ale ciesze się że mój wpis okazał się przydatny :)
      U mnie się troszkę lepiej ta baza spisywała bo trzymała aż do kilku dni....:D

      Usuń

_________________________
Dziękuję za Wasze komentarze, bo motywują mnie do dalszej pracy nad rozwojem bloga :)
Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie - piszcie śmiało!